Zaterdag 8 december 2018: SC Genemuiden JO8-2 – vv Nunspeet JO8-1

Het is nog best vroeg en heel nat. Kwart voor 8 verzamelen we op de parkeerplaats bij de Wiltsangh. Na een toeristische route via Stadshagen komen we aan bij SC Genemuiden. Vandaag zijn Rutger en Alwin afwezig, maar gelukkig heeft Jeroen hulp van zijn neefje Lars. Overigens neemt Maik de taken van zijn vader met alle plezier over en hij staat dan ook volop te coachen langs de lijn.

Na een paar minuten voetballen opent Eva de score voor Nunspeet 0-1! Er volgt een hard schot van Julian op de paal. Maik weet het doel wel te bereiken en schiet Nunspeet naar 0-2. Even later volgt de 0-3 van Julian. Ook Vigo doet een super poging om te scoren, maar helaas deze bal komt keihard op de lat. De 0-4 volgt door Eva, een fantastische 0-5 van Maik en Thijs sluit de score met ook een mooi doelpunt. Met 0-6 verlaten we het kletsnatte veld. De fluit van de scheids heeft amper geklonken, of de eerste spelers staan al onder de douche. De penalty’s laten we voor wat ze zijn.
Douchen en opwarmen, daar hebben we zin in!

Dit was de laatste competitiewedstrijd voor de winterstop. Geen enkele wedstrijd is verloren, dus: KAMPIOENEN!!!!!