Tijdens de laatste ALV van de supportersvereniging vv Nunspeet, 26 november jl., was het erop of eronder voor de supportersvereniging. Gelukkig kreeg ik van de aanwezige leden toestemming om op ad interim basis verder te gaan en beloofde ik om zo snel als mogelijk een nieuw bestuur voor onze supportersvereniging te formeren.

Mijn eerste doel, het voorkomen dat er een het einde kwam aan de supportersvereniging vv Nunspeet was gelukt. Maar het tweede doel het formeren van een nieuw bestuur leek mij veel moeilijker.

Op de ALV bleek echter al dat er echt op velen manieren steun was om mij te helpen bij het formeren van een nieuw bestuur. Ik ben daarom ook echt trots op de leden van de supportersvereniging die mij met raad en daad hebben bijgestaan, maar ook op de onmisbare steun van het oude interim bestuur, die was en is nog steeds essentieel.

Het nieuwe bestuur van de supportersvereniging bestaat uit de volgende leden:
Voorzitter : René Bliek
Waarnemend voorzitter : Henk Junte
Secretaris : Chris van Zielst
Penningmeester : Dirk Hoekerd
Lid : Ronald Jettkandt

Onze missie:
Iedere supporter ”Vecht voor je kleuren, Nunspeet blauw en geel” op zijn of haar manier. Voor al deze supporters willen wij er als SV vv Nunspeet zijn, als schakel tussen de club en de achterban.

Dat doen we door:
Het versterken van het clubgevoel voor jong en oud.
Communicatie die de vv Nunspeet fans helpt en inspireert.
Goede service en belangenbehartiging.
Organisatie van toffe acties en evenementen.

Samen staan we voor:
Een positief-kritische houding, met humor.
Respectvolle omgang tussen alle supporters, ook van andere clubs.
Optimale samenwerking, of het nu om de gemeente, het nieuwe sportpark of de club zelf gaat.

Begin 2019 zullen wij de zaken overnemen van het oude bestuur en ons beraden hoe nu verder. U zult daarover worden geïnformeerd.

De supportersvereniging vv Nunspeet wenst jullie allemaal een sportief 2019 toe!

Groet,
René Bliek