Het is er weer tijd voor…. De afgelopen 6 jaar heeft de Jeugdcommissie i.s.m. de Sponsorcommissie in de maand februari succesvol de actie “Het is weer tijd voor erwtensoep” georganiseerd binnen onze vereniging.

Individuele (Jeugd) leden, teams en de leden van 35 plus voetbal hebben vol enthousiasme de bestellijsten ingevuld en hierdoor bijgedragen aan een mooie opbrengst.

Na 6 jaar is het tijd voor een nieuwe generatie en nieuwe ideeën. Het zou jammer zijn als onze vereniging niet meer op de opbrengst van deze actie kan rekenen nu de nieuwbouw van ons sportpark wellicht in 2019 van start gaat.

Ben je een betrokken lid van de vereniging, leider, spelend lid of commissielid en wil je een steentje bijdragen? Samen met Slagerij Van Guilik kun je op een eenvoudige manier een mooie opbrengst realiseren voor onze club.

Vanzelfsprekend zal ik bereid zijn om te helpen met de overdracht van de vorige actie en zorgen dat je / jullie de actie eenvoudig kunnen voortzetten.

Stuur een mailtje naar: Fredhup69@gmail.com