Zaterdag 19 januari jl. werd na afloop van de wedstrijd vv Nunspeet – vv Hierden een nieuw businesslid van harte welkom geheten. Het betreft JUA KALI uit Nunspeet.

Rienk Boeve (oud bestuurslid van de vv Nunspeet en SSVN) en zijn compagnon Henk Kikkert werden door voorzitter Eric Molenschot van harte welkom geheten en het contract werd samen met secretaris Betty Wieteler ondertekend.

Henk Kikkert gaf uitleg over het nieuwe bedrijf JUA KALI (wat betekend: De zon die opkomt), dat inmiddels al flink aan de weg timmert op gebied van bedrijfs-, personeels- en financieelmanagement, kortom er wordt maatwerk geleverd voor uw organisatie. Voor meer info: www.juakali.nl.

Na ondertekening werd er nog een bloemetje overhandigd.

Het bestuur van de Businessclub is blij weer een nieuw lid te kunnen verwelkomen.

Betty Wieteler
secretaris Businessclub vv Nunspeet (SSVN)