Afgelopen zaterdag de laatste wedstrijd van onze jongens in de Veluwezaalcompetitie. Om 09:00 uur gestart tegen sv ’t Harde JO8-1. Het fluitsignaal had amper geklonken of binnen 30 sec. stonden we na een mooie actie van Kian met 0-1 voor. Daarna snel een tweede treffer van Kian, met kort daarop een doelzekere poging van Nick, 0-3. Het werd even spannend na een aanval en een aantal corners van ’t Harde, maar vlak voor rust tikte Kian toch nog even de 0-4 binnen.

Na rust met Aboedi als keeper onder de lat scoren we nog lekker even door. Ferris pakt een goal mee, een mooie rush van Daan gaat net naast! Chris laat zien dat hij ook met links kan scoren, 0-6. Na een uitval komt het ‘Harde nog op 1-6, maar Pepijn (2x), Mathijs en Kyano zorgen ervoor dat de eindstand 1-10 wordt.

Omdat alle wedstrijden (Hulshorst JO8-1, Nunspeet JO8-1, OWIOS JO8-1) de afgelopen weken met winst werden afgesloten mochten we de toppers tot kampioenen kronen. Met een medaille en wat lekkers gaan we de komende periode vol energie het veld weer op en mogen we ons bewijzen in de 2e klasse!