Nadat we in de Najaarscompetitie kampioen waren geworden, gingen we de week daarna de zaal in. De eerste wedstrijd speelden we tegen Nunspeet JO11-4. Het was duidelijk dat de jongens nog even moesten wennen aan het zaalvoetballen. De wedstrijd eindigde, ondanks kansen voor beide ploegen, zoals deze was begonnen, in 0-0 dus.

Een week later gingen we naar ’t Harde om te spelen tegen ‘ t Harde JO11-4. Deze wedstrijd werd vrij eenvoudig met 1-6 gewonnen. En toen was het tijd voor de kerstvakantie.

De eerste wedstrijd in het nieuwe jaar was gelijk een hele belangrijke wedstrijd, tegen de koploper Hulshorst JO11-3. Maar ook deze wedstrijd waren we weer veel sterker en werd er met 0-3 gewonnen.

De week erop speelden we een thuiswedstrijd in ’t Harde, nu tegen ’t Harde JO11-3. Ook deze wedstrijd werd weer gewonnen, nu met 6-2.

We stonden nu op de 2e plaats, met 10 punten uit 4 wedstrijden, achter Hulshorst JO11-3 die 12 punten uit 5 wedstrijden hadden gehaald. Om kampioen te worden moesten we dus ook onze laatste wedstrijd winnen. Dit was de wedstrijd tegen Hulshorst JO11-4M, deze ploeg stond nog puntloos onderaan.

Al snel kwamen we via Stijn, uit een assist van Jesse, op een 0-1 voorsprong. Dan duurt het even voordat we op 0-2 komen door Julian, uit een inrol van Lars B. En toen was het tijd voor het hoogtepunt van deze wedstrijd, we kregen een corner die Stijn ging nemen. Hij ziet Jesse vrij staan bij de 2e paal, geeft de bal perfect op maat en Jesse duikt als Bep Bakhuys naar de bal om de 0-3 in de kruising te koppen. Een prachtig doelpunt, zoals je die maar zelden in de zaal ziet! Daarna wordt het 0-4 door Lars B, 0-5 door Stijn, 0-6 door Jesse, 0-7 door Julian en uiteindelijk 0-8 door Jesse. Daarmee pakken we dus 3 punten en zijn we met 13 punten uit 5 wedstrijden opnieuw kampioen! Een hele mooie prestatie van het team.

Klik hier voor de video van deze wedstrijd de Facebook pagina van JO11-3