Afgelopen weken heeft Nunspeet JO9-2 de wedstrijden afgewerkt in de zaal in de Veluwezaalcompetitie. Tegenstanders in de poule waren ’t Harde JO9-1, OWIOS JO9-1 en Elspeet JO9-1.

Zaterdag 2 februari stond de laatste wedstrijd op het programma, in en tegen OWIOS. Binnen enkele minuten schoot Nathan de 0-1 tegen de touwen. Nunspeet had de wedstrijd onder controle en liep via doelpunten van Thomas en wederom Nathan uit naar een 0-3 voorsprong. Een kleine onoplettendheid in de verdediging zorgde voor een klein beetje spanning door een tegendoelpunt (pas de 4e deze competitie). Onze toppers lieten het er niet bij zitten en zetten nog even een tandje bij. Bastiaan zorgt voor de 1-4. Na een mooie aanval over meerdere schijven schiet Naud de 5e voor Nunspeet binnen. Tegen het einde van de wedstrijd een corner die snel wordt genomen. Thomas bedenkt zich geen seconde en schiet vanaf de zijkant de bal onhoudbaar in de kruising.

Eindresultaat: 6 gespeeld 18 punten. Doelpuntensaldo 36-4. Er werd een klein feestje gevierd!!