Zaterdag 9 februari 2019 werd na afloop van de wedstrijd vv Nunspeet – vv Bennekom door Patrick vd Meijden samen met Betty Wieteler, secretaris SSVN, het businesscontract getekend. Dit contract is, per 1 januari jl., opnieuw verlengd voor de periode van 3 jaar.

Patrick gaf in een toelichting aan, dat hij al plm. 17 jaar verbonden is aan de club als fysiotherapeut bij de 1e selectie en hij ook hersteltrainingen geeft. Er worden momenteel ook revalidatietrainingen gegeven door sportfysiotherapeut Werner Pluim, zodat spelers eerder bij de groep weer kunnen aansluiten.

Nieuw is, dat er voor de jeugd nu ook afspraken zijn gemaakt. Op dinsdag is wekelijks voor alle leden van de vv Nunspeet in de verzorgingsruimte van 17:30 – 18:30 uur een blessurespreekuur, waar men kan langskomen voor een snelle blessurecheck en advies.

Betty Wieteler overhandigde Patrick nog een bloemetje en de SSVN en vv Nunspeet zijn blij met dit businesslid, die samen met zijn medewerkers voor de vereniging vele uren aanwezig is t.b.v. de gezondheid van de leden van vv Nunspeet.

Betty Wieteler-Bruijnes
secretaris Businessclub vv Nunspeet (SSVN)