Ondanks dat het huidige seizoen nog in volle gang is, is de Technische Commissie ook al bezig met komend seizoen. Een drietal spelers heeft hierbij aangegeven volgend seizoen niet meer actief te zijn op de Wiltsangh.

Henrico Abma
Na drie seizoenen heeft Henrico Abma besloten om voor een nieuwe uitdaging te kiezen. De doelman heeft in de seizoenen dat hij actief is voor de vv Nunspeet bijna alle competitiewedstrijden gekeept. We wensen Henrico veel succes bij het vinden van een nieuwe uitdaging en hopen dat hij het lopende seizoen goed kan afsluiten met het eerste elftal.

Denilçon Ramazan
Het verblijf van Denilçon Ramazan in Nunspeet zal beperkt blijven tot 1 seizoen. De rechtsback die afgelopen seizoen overkwam van VVOG uit Harderwijk, dwong gelijk een basisplaats af en bleek een absolute versterking voor het eerste elftal. Wij vinden het dan ook enorm jammer dat Denilçon heeft aangegeven te vertrekken. In Zeewolde heeft de verdediger al wel een nieuwe club gevonden. Wij wensen Denilçon veel succes bij Zeewolde en hopen dat hij in de resterende maanden belangrijk kan zijn om handhaving in de eerste klasse te behalen.

Martijn Dekker
Reservedoelman Martijn Dekker heeft besloten met voetballen te stoppen. Afgelopen zomer kwam de ervaren sluitpost over van Lelystad ’67. Door schorsingen van de eerste doelman, kwam Dekker dit seizoen tot een aantal optredens in de competitie. We bedanken Martijn voor zijn inzet en wensen hem veel succes in de toekomst.