De Sponsorcommissie vv Nunspeet bestaat uit 8 enthousiaste mannen en vrouwen die samen de portefeuille sponsorzaken vv Nunspeet beheren en uitbreiden. In totaal zijn er meer dan 200 sponsoren betrokken bij onze vereniging. Hier zijn we vanzelfsprekend erg blij mee. Deze sponsoren verdienen onze aandacht!

Met het oog op de komende revitalisering van ons sportpark en door een toename van het aantal sponsoren (!) en de hierbij behorende activiteiten is er binnen de Sponsorcommissie ruimte vrijgemaakt voor nieuwe commissieleden.

Ben jij/ of ken je iemand met commerciële, creatieve of administratieve kwaliteiten en lijkt het je vooral leuk (!) om binnen een enthousiaste commissie je in te zetten voor vv Nunspeet. Stuur dan vandaag nog een mailtje naar: sponsoring@vvnunspeet.nl zodat we in een vrijblijvend gesprek met elkaar kunnen kennismaken.

Voetbaltechnische kwaliteiten zijn dit keer geen pré, de commissie is opzoek naar mannen en/of vrouwen die samen met de andere commissieleden nieuwe sponsorcontracten gaan uitwerken en bestaande contracten kunnen gaan onderhouden.

Onze vereniging kan niet meer zonder deze belangrijke inkomsten.

De sponsorcommissie zoekt:
> man/ vrouw
> creatief, commercieel en/of administratief
> beschikbare tijd: maximaal 2 a 3 uur per/week

Voor informatie over deze vacature kan er contact opgenomen worden met: Fred Hup, fredhup69@gmail.com en/of 06 579 44 118

Met sportieve groet,
Sponsorcommissie vv Nunspeet
Henk Makkink, Chantal van Manen, Jaap Frens, Marc van den Hoek, Ronald Jettkandt, Betty Wieteler, Fred Hup, Adrie Westhuis en Peter Huijgen