De Sponsorcommissie heeft de afgelopen periode weer een aantal nieuwe contracten af kunnen sluiten met lokale ondernemers. Graag introduceren we deze nieuwe lokale ondernemers d.m.v. deze sponsor up-date.

Als Sponsorcommissie zijn we wekelijks bezig om nieuwe sponsoren te introduceren bij vv Nunspeet. Vaak gaat het afsluiten van een nieuw sponsorcontract gepaard met verschillende gesprekken. Binnenkort verwachten we opnieuw een up-date uit te brengen over nieuw afgesloten sponsorcontracten.

Strandpaviljoen Bremerbaai

Strandpaviljoen Bremerbaai, gelegen aan het mooiste en schoonste strand direct aan het Veluwemeer. Vanaf het Strandpaviljoen geniet u van een adembenemend uitzicht. Kom genieten van het heerlijke eten en nog veel meer!Ook bij iets slechter weer zit u goed bij Strandpaviljoen Bremerbaai! Of u nu een mooi rondje langs het Veluwemeer aan het fietsen bent, een dagje op het strand van het zomerweer wil genieten of een lange dag in Walibi hebt genoten, Strandpaviljoen Bremerbaai is dé plek om uw dag in een ontspannen sfeer af te sluiten. Door te reserveren bij Strandpaviljoen Bremerbaai heeft u vooraf zekerheid, of er plek is. Het is daarom belangrijk om altijd tijdig te reserveren, zéker voor groepen! Strandpaviljoen Bremerbaai mag zich met trots hét strandpaviljoen van deze bijzondere locatie noemen.

Restaurant Jing

Bij Restaurant Jing geniet u niet alleen van het lekkers dat Japan u te bieden heeft, of Indonesië… Nee bij Jing kunt u genieten van tal van facetten van wat de Aziatische keuken te bieden heeft. Van dagverse sushi tot gewokte gerechten, van de welbekende Babi Pangang tot overheerlijke Chinese beef met Kon Po saus. U kunt hiervoor gezellig aanschuiven in ons restaurant of maak gebruik van onze afhaal/ breng service.

Hajé hotel en restaurants

Hajé Shops, Hotels & Restaurants is een Nederlandse horecaketen met negen vestigingen in Nederland. In de diverse restaurants, hotels, Take Away’s en shops biedt Hajé een rustpunt, eerlijke producten en gezonde maaltijden. De Hajé hotels en restaurants vormen de verbinding tussen grote wegen en de prachtige Nederlandse natuur. Gemakkelijk bereikbaar en toch even helemaal ertussenuit.

De Sponsorcommissie is……opzoek naar sponsors!!
De vv Nunspeet kan altijd meer sponsors gebruiken. U als lid of betrokken ouder kent vast nog wel een bedrijf of ondernemer die de voetbalsport/ vv Nunspeet zou willen steunen maar de weg niet weet. Voor ieder budget heeft vv Nunspeet een passend sponsorpakket beschikbaar, maatwerk is ook mogelijk. De leden van de Sponsorcommissie gaan graag een vrijblijvend gesprek met u aan om de mogelijkheden te bespreken.

Mogelijke sponsorpakketten zijn:
– 3 Meter reclamebord langs het hoofdveld vanaf 225 euro per 12 maanden,
– Logo op het nieuwe LED Scorebord vanaf 225 euro per 12 maanden,
– Wedstrijd sponsor van de dag,
– Wedstrijdbalsponsor,
– vv Nunspeet TV sponsor, prijs in overleg,
– Vlagenmastsponsor bij de ingang, prijs in overleg.
Geintresseerd? Stuur een mailtje naar: sponsoring@vvnunspeet.nl en de Sponsorcommissie maakt op korte termijn een vrijblijvende afspraak.

Vacature:
Door een toename van het aantal sponsoren (!) en de bijbehorende activiteiten is er binnen de sponsorcommissie ruimte voor nieuwe commissieleden. Ben jij/ of ken je iemand met commerciële, creatieve of administratieve kwaliteiten en lijkt het je vooral leuk (!) om binnen een enthousiaste commissie je in te zetten voor vv Nunspeet. Stuur dan vandaag nog een mailtje naar: sponsoring@vvnunspeet.nl zodat we in een vrijblijvend gesprek met elkaar kunnen kennismaken.

Met sportieve groet,
Sponsorcommissie vv Nunspeet

Henk Makkink, Chantal van Manen, Jaap Frens, Marc van den Hoek, Ronald Jettkandt, Betty Wieteler, Fred Hup, Adrie Westhuis en Peter Huijgen