Meer dan 20 dames kwamen afgelopen woensdag 10 april jl. al vroeg naar het businesshome bij de vv Nunspeet voor de jaarlijkse damesavond.

Dit keer stond als activiteit Workshop Paaskrans maken op het programma. Joke v/d Berg, van bloemenzaak FIORI uit Nunspeet, was bereid gevonden deze workshop te geven. Betty Wieteler, secretaris van de Businessclub vv Nunspeet heette Joke en alle dames welkom en speciaal werd welkom geheten de gastheer van die avond Bert Polinder.

Joke gaf duidelijke uitleg hoe de kans gemaakt moest worden en ieder was vrij om er een eigen draai aan te geven. Het was een groot succes. De hele avond en na afloop van de workshop was Bert Polinder ook druk in de weer geweest om alle dames van een drankje en hapje te voorzien. Gelukkig kon hij wel de wedstrijd Ajax- Juventus volgen via de TV in het businesshome.

Betty Wieteler bedankt Joke en Bert voor hun hulp en bood hen onder applaus als dank een attentie aan. Ook voor alle aanwezigen was er een aandenken om mee naar huis te nemen.

Al met al was het weer een geslaagde damesavond en er gingen al stemmen op om voor de kerst ook zo’n workshop te organiseren.

We zullen t.z.t. zien, wat er geregeld kan worden.

Betty Wieteler
secretaris Businessclub vv Nunspeet