De Technische Commissie is er opnieuw in geslaagd om twee nieuwe spelers vast te leggen voor het seizoen 2019-2020. Met het vastleggen van deze twee aanwinsten krijgt de selectie voor het komende seizoen steeds meer vorm.

Benjamin van Dijk
Van VVOG uit Harderwijk komt Benjamin van Dijk over. De jonge Harderwijker stroomde vanuit de jeugd van VVOG door naar het tweede elftal waar hij als linksback actief was. Met zijn keuze voor vv Nunspeet hoopt Benjamin zich te ontwikkelen als voetballer in een eerste elftal nadat hij zich bij het tweede elftal van VVOG opwerkte tot aanvoerder en ook in de jeugd op een hoog niveau heeft kunnen spelen. We zijn als Technische Commissie blij dat een jonge, ambitieuze speler als Benjamin voor vv Nunspeet kiest en hopen dat hij snel van waarde kan zijn voor het eerste elftal.

Marco de Vries
Van Elburger sc komt Marco de Vries over. De aanvaller, die op meerdere posities inzetbaar is, zal na vele jaren in Elburg actief geweest te zijn komend seizoen het geel en blauw van vv Nunspeet dragen. De Vries is met zijn 28 jaar een ervaren speler en wordt bij vv Nunspeet herenigd met William Huenestein waarmee hij in het verleden in Elburg samenspeelde. We hopen als Technische Commissie dat Marco volgend seizoen de nodige aanvallende impulsen aan het eerste elftal kan toevoegen en daarnaast zijn ervaring kan delen met de jonge spelers uit de selectie.

Wij heten Benjamin en Marco van harte welkom bij de club.