De Technische Commissie kan melden dat het voor volgend seizoen de trainers van JO17-1 en JO15-1 heeft weten in te vullen. Bij JO15-1 zal volgend seizoen Hendri Huenestein opnieuw voor de groep staan en Reinaldo Hup voor de JO17-1.

JO17-1
Met Reinaldo Hup keert er een bekend gezicht terug op sportpark de Wiltsangh. Reinaldo speelde als voetballer in de jeugd van vv Nunspeet en begon ook als jeugdtrainer in de jeugd van de vereniging. Uiteindelijk besloot Reinaldo om zijn vleugels uit te slaan en in de keuken van andere verenigingen te kijken. Zo stond hij langs de lijn bij sv ’t Harde en vv Hierden.
Met de ontstane vacature van JO17-1 zag Reinaldo een mooie gelegenheid om terug te keren op het oude nest. Als Technische Commissie zijn we blij dat er Nunspeetse trainer terugkeert bij de vereniging en zijn er van overtuigd dat Reinaldo met zijn opgedane ervaring de juiste man is voor de positie van trainer bij JO17-1.

JO15-1
Hendri Huenestein is ook volgend seizoen trainer van JO15-1. Huenestein is dit seizoen bezig aan zijn eerste seizoen bij de vereniging, nadat hij afgelopen zomer overkwam van DSV ’61. Hendri en staf zijn er in geslaagd om de ploeg met overtuiging in de hoofdklasse te houden en met nog 4 wedstrijden te gaan heeft de JO15-1 nog alle kans om in de top drie te eindigen. Een uitstekende prestatie voor de JO15-1. Vorig seizoen promoveerde het elftal namelijk via de nacompetitie naar de hoofdklasse.

We zijn blij dat Hendri met al zijn ervaring ook volgend seizoen voor de groep staat en actief blijft als jeugdtrainer binnen vv Nunspeet.

Eerder maakten we al bekend dat Joop Tichelaar en Ronald de Ruiter ook volgend seizoen trainer zijn van resp. JO19-1 en JO13-1.