Uitje naar o.a. PEC Zwolle van de Businessclub eindigde vroegtijdig door heftige onweersbuien.

Woensdagmiddag 24 april jl. werden de businessleden, met koffie en cake, hartelijk ontvangen bij onze hoofdsponsor RABObank Noord Veluwe. Hartelijk dank hiervoor.

Daarvandaan vertrok de bus van ons gastlid VTS Tours Nunspeet met 30 deelnemers naar Zwolle. Op het programma stond een bezoek gepland bij de Sligro bv, waar we hartelijk werden ontvangen met een rondleiding en een bierproeverij met heerlijke hapjes. Leuk allemaal, heel gastvrij en zeer geslaagd. De goodybag als kado zal worden nagestuurd i.v.m. ons bezoek aan PEC Zwolle .

Daarna melden we ons bij het wokstadion bovenin het stadion bij PEC Zwolle, voor de meesten de eerste keer dat ze daar waren. Hier konden we genieten van lopend buffet, waar de keuze zo divers was, dat we moeilijk konden kiezen wat voor heerlijke gerechten we zouden nemen. Complimenten aan de koks en bediening aldaar.

Om 18:30 uur werden we hartelijk ontvangen met een drankje en wat lekkers op het Veluweplein bij PEC Zwolle in hotel Lumen, om de wedstrijd bij te wonen tegen FC Groningen. Hier kregen we ook nog een PEC Zwolle sjaal en betaalkaart voor consumpties e.d.

vv Hierden en vv Hatto Heim waren daar ook aanwezig en gezamenlijk hebben we, met aan het begin een regenbui, de 1e helft kunnen genieten van de wedstrijd. De poncho’s werden uitgedeeld, maar het regende steeds harder. Inmiddels brak het zware onweer uit boven het stadion, waarna besloten werd de wedstrijd te staken. Deze is maandag 29 april jl. ingehaald.

Met z’n allen hebben we nog gezellig genoten van een hapje en drankje in de businesscorner bij PEC Zwolle, waarna we om 23:00 uur weer in Nunspeet terugkwamen.

Ondanks de afgelasting, was het een zeer geslaagde middag en avond en een zeker voor herhaling vatbaar. Jammer dat zo weinig businessleden mee gingen naar dit leuke uitstapje, maar al met al kan men spreken van een zeer geslaagd uitje.

Betty Wieteler-Bruijnes
secretaris Businessclub vv Nunspeet