Zaterdag 18 mei 2019 werd de laatste thuiswedstrijd, van het seizoen 2018-2019, van vv Nunspeet gespeeld en bij winst (het werd uiteindelijk 4-1) was handhaving in de 1e klasse een feit. Hiervoor dank aan interim trainer Lucas Hoekman, staf, begeleiding en spelers 1e selectie.

Na afloop was het extra feestelijk omdat 4 businessleden hun contract hebben verlengd en 3 nieuwe businessleden welkom werden geheten.

Ook de barbecue’s waren al warm gestookt door Jan-Reimer en Chris van Rookovens.com en de broodjes hamburger en pulled pork smaakten voortreffelijk.

Na de ondertekening door voorzitter Erik Molenschot en secretaris Betty Wieteler werd nog een bloemetje uitgereikt en alle aanwezig businessleden kregen mede dankzij de supportersvereniging Nunspeet een vv Nunspeet sjaal aangeboden. Dank hiervoor.

Ook werden de gastheren en gastvrouwen bedankt voor hun inzet in het businesshome het afgelopen seizoen en kregen een attentie overhandigd.

Getekende verlengde contracten:
Eisner auto’s Elburg 4 sterren 3 jaar
Hema Nunspeet 3 sterren 3 jaar
Veluwse Security Services bv Nunspeet 2 sterren 3 jaar (helaas verhinderd)
Actief Werkt Nunspeet 2 sterren 1 jaar

Nieuw:
Macam Trading bv   Nunspeet 3 sterren 3 jaar
Rookovens Experience Center Nunspeet 2 sterren 3 jaar
Wolleswinkel Advocaten   Nunspeet 1 ster 1 jaar en tevens  vvN contract 2x bordensponsor

Het bestuur van de SSVN zijn de businessleden dankbaar voor hun vertrouwen in de vv Nunspeet en hopen dat meer nieuwe sponsoren hun weg zullen vinden naar het businesshome op sportpark de Wiltsangh. Kom een keer vrijblijvend kijken, u bent altijd welkom.

Dank aan de heren van Rookoven.com en Marc vd Hoek voor hun medewerking om deze middag tot een succes te brengen.

Betty Wieteler-Bruijnes
secretaris businessclub vv Nunspeet