De Sponsorcommissie van onze vereniging is de afgelopen periode met verschillende ondernemers in gesprek geweest om nieuwe sponsorcontracten af te sluiten.

Outdoorcentrum Nunspeet

Graag introduceren we als eerste OutdoorCentrum Nunspeet gevestigd aan de Plesmanlaan te Nunspeet aan jullie. De Sponsorcommissie heeft naast een sponsorcontract met Outdoorcentrum Nunspeet ook een vrijblijvend kortingsarrangement afgesproken waar al onze teams gebruik van kunnen maken.

Wil je samen met je voetbalteam, vrienden of familie een leuk uitje organiseren? Neem dan contact op met Outdoorcentrum Nunspeet. Outdoorcentrum Nunspeet biedt veel outdoor activiteiten aan. Zoals jullie weten is de Veluwe een super geschikte plek om met je team of vrienden een leuke activiteit te doen midden in de natuur. Ook voor kleine groepen, van alle leeftijden kun je terecht bij Outdoorcentrum Nunspeet.

vv Nunspeet arrangement
Speciaal voor al onze jeugdteams en elftallen kan men vrijblijvend gebruik maken van maar liefst 25% korting op de van toepassing zijnde tarieven. Beschikbaarheid vanzelfsprekend in overleg met de medewerkers van Outdoorcentrum Nunspeet. Vermeld bij de boeking dat je boekt als team van vv Nunspeet.

Op korte termijn zullen we nog meer nieuwe sponsors van onze vereniging introduceren via de website.

Sponsorcommissie vv Nunspeet