Een kleine terugblik op het Jumbo Dijkstra Pupillentoernooi van zaterdag 15 juni jl.. Na vrijdag de nodige voorbereidingen gedaan te hebben, kon zaterdag het toernooi van start gaan. Wij proberen altijd zo weinig mogelijk aan het toeval over te laten. Iets wat wij niet in de hand hebben is het weer. De regen kwam ’s nachts met bakken uit de hemel. De weervoorspellers hadden echter puik werk geleverd. Wat ze voorspelden kwam ook uit!

Tegen tienen begon het al op te klaren. Alle teams waren ’s ochtends ook netjes aanwezig ondanks de voorspelling van het regenachtige weer. Wij hadden deze zaterdag in totaal 89 teams op onze velden, die streden voor één van de bekers. Voor de snelle en correcte levering van deze bekers, zijn we “BeDe Sportprijzen” zeer dankbaar. Met hier en daar een kleine blessure, die door de mannen van de EHBO moesten worden behandeld, is het toernooi verder goed verlopen.

Dit toernooi wordt natuurlijk vooral mogelijk gemaakt door de naamgever aan dit toernooi, Jumbo Dijkstra!! Die zoals elk jaar weer voor een goed gevulde sponsortas heeft gezorgd.

Ook willen wij de firma Kattenberg weer bedanken voor het beschikbaar stellen van 2 vrachtwagens, om onze beschikbare kleedruimte te vergroten.

Verder willen wij ook de Supportersvereniging voor hun financiële bijdrage voor de aanschaf van de beker en alle vrijwilligers van onze eigen vv Nunspeet bedanken.

Altijd weer mooi om te zien dat er zoveel mensen bereid zijn om iets voor de club te doen en dit toernooi mogelijk te maken. Ondanks het feit dat er 2 teams een weekendje weg waren, en dan ook natuurlijk de nacompetitiewedstrijd die het 2e moest spelen (dit hebben ze overigens geweldig gedaan, van harte gefeliciteerd mannen met de promotie!!)

Daarom willen we ook iedereen die deze dag mogelijk heeft gemaakt, hiervoor nog eens hartelijk bedanken!!
En als laatste willen we iedereen alvast een fijne zomerstop(vakantie) toewensen en tot volgend seizoen.
De Toernooicommissie