De Technische Commissie is er opnieuw in geslaagd een tweetal spelers voor het komende seizoen vast te leggen. Met Hesli Niebeek keert er een oude bekende terug op de Wiltsangh en met Hicham Zekhnini zal komende zomer de overstap maken van VVOG naar Nunspeet.

Hesli Niebeek
Vanuit de jeugd van vv Nunspeet stroomde Hesli Niebeek enkele jaren geleden door naar het eerste elftal van Nunspeet. Hij maakte een stormachtige ontwikkeling door en werd snel belangrijk voor het eerste elftal. Hesli koos er echter voor om te gaan studeren in Groningen en voetballen en trainen bij vv Nunspeet werd daardoor een onmogelijke combinatie. Hesli sloot zich aan bij Oranje Nassau uit Groningen. Komende zomer zal hij de omgekeerde weg gaan bewandelen en terugkeren bij vv Nunspeet. Hesli kan met zijn verdedigende kwaliteiten een belangrijke rol spelen in de selectie en we hopen dat hij snel weer belangrijk zal zijn voor onze club. Hesli, welkom terug!

Hicham Zekhnini.
Van VVOG uit Harderwijk komt Hicham Zekhnini komende zomer over naar Nunspeet. Vanuit de jeugd van PEC Zwolle kwam Hicham bij Hierden terecht. Vanuit daar maakte hij na een jaar de overstap naar VVOG. Bij de Harderwijkers liet Hicham ook zijn betrokkenheid zien bij de club door als jeugdtrainer actief te zijn. Nu hoopt de middenvelder, die ook scorend vermogen bezit, bij Nunspeet in het eerste elftal door te breken. We heten Hicham van harte welkom bij vv Nunspeet.

Foto’s: © Niels Boersema | NBFotografie