Donderdag 27 juni jl. hebben de leden van de SSVN/ Businessclub vv Nunspeet samen het voetbalseizoen 2018/ 2019 afgesloten. Om 08:15 uur stond er op het sportpark een luxe touring-car van VTS Tours klaar om al de gasten veilig naar Friesland te brengen.

Aangekomen in Galamadammen konden we genieten van een heerlijk kop je koffie, kennis maken met de schippers en een plaatsje zoeken op de prachtige skûtsje die gastheer Eibert ten Brink geregeld had. Helaas liet de zon het tijdens de eerste uurtjes nog even afweten , zodat we door een krachtige Noord-Oosten wind snelle koers zetten richting Heeg.

In Heeg werd de innerlijke mens voorzien van een echte schippers lunch. Na even kort de beentjes gestrekt te hebben, werd de tocht voortgezet richting de Flussen. Inmiddels brak de zon ook lekker door zodat de bemanning kon genieten van het vervolg.

Helaas vliegt de tijd op het water en rond 17:00 uur wachtte de VTS bus ons weer op in Galamadammen. Nadat we op het terras met z’n allen een paar drankjes genuttigd hadden en schippersverhalen hadden uitgewisseld vertrokken we weer naar Nunspeet.

Tot slot hebben we met elkaar deze schitterende seizoen afsluiting met een BBQ, mogelijk gemaakt door catering Culinair, afgesloten op ons eigen sportpark.

Conclusie een schitterende dag in Friesland met de leden van de SSVN. We kijken nu al uit naar het komende seizoen.

We wensen iedereen een prettige vakantie!!