Het seizoen 2018/2019 zit er weer op!

Als TC en JC hopen wij dat alle spelers (meiden en jongens, begeleiding en andere vrijwilligers een leuk seizoen hebben gehad. Veel zaken zijn goed gegaan en sommige zaken kunnen en moeten beter. Daar ligt voor ons allemaal weer de uitdaging in het nieuwe seizoen. Voor alle duidelijkheid: Jullie en alle andere mensen binnen de vereniging doen het fantastisch! Elke week weer halen heel veel spelers plezier en voldoening uit het voetballen! Ondanks dat willen wij jullie uitdagen positief kritisch naar de eigen jeugdopleiding te blijven kijken en suggesties voor verbeteringen aan ons door te geven. Gewoon, omdat kinderen en vrijwilligers daar recht op hebben.

Wij willen alle spelers en iedereen die op wat voor manier een bijdrage heeft geleverd aan de begeleiding van onze spelers danken voor alles wat jullie gedaan hebben.

Voor de komende tijd een fijne vakantie, batterij weer opladen en graag tot ziens weer op ons sportpark!

De Jeugd- en Technische Commissie van de vv Nunspeet