Let op: wijziging dag en tijdstip blessurespreekuur van der Meijden fysiotherapie!

Inmiddels zijn de meeste teams weer begonnen met de trainingen en wedstrijden. Ook in dit seizoen willen wij namens van der Meijden fysiotherapie ons heel graag inzetten om de leden van de vv Nunspeet zo goed mogelijk te helpen. Na een evaluatie van vorige seizoenen willen we een wijziging doorvoeren in de tijdstip van het blessurespreekuur om leden nog beter van dienst te kunnen zijn.

Vanaf heden is het blessurespreekuur op sportpark de Wiltsangh iedere maandag van 17:00 – 18:00 uur. Het gaat hier om het gratis inloopspreekuur waar we samen jouw opgelopen blessure kunnen bespreken en indien nodig een behandelplan op kunnen stellen om zo snel mogelijk weer terug te kunnen keren op het veld. Mocht je op maandag verhinderd zijn, het spreekuur op dinsdag van 17.30-18.30 uur vindt plaats in onze praktijkruimte op Aarweg 1c in Nunspeet. Daarnaast kan je jou vragen m.b.t. blessures, trainingsopbouw of blessurepreventie ook altijd per mail stellen via werner@vandermeijdenfysiotherapie.nl

Naast het blessurespreekuur zullen we ook op dinsdagmiddag veelal op de Wiltsangh aanwezig zijn om daar veldrevalidatie, loopscholingen of krachttraining aan te bieden. Hier dient eerst een afspraak voor te worden gemaakt. Ook kan je bij ons terecht voor diverse andere kracht/snelheidsmetingen. Als je hierover meer informatie wilt, kan je ons bellen of mailen met jou vraag.

We helpen je graag!

Met sportieve groet,