De plannen voor onze nieuwe accommodatie worden steeds concreter en iedereen die betrokken is bij onze mooie club hoopt natuurlijk dat de werkzaamheden zo snel mogelijk kunnen beginnen. Voor het hele project is veel geld nodig en de Grote Club actie is één van de acties die daaraan bijdraagt.

Vorig jaar hadden we een geweldige opbrengst van € 11.111,00. Na aftrek van alle kosten hielden we € 9500,00 over.
Dit bedraagt is gereserveerd voor de nieuwe accommodatie.

De opbrengst van de Grote Clubactie 2019 zal dan ook wederom worden gereserveerd voor de nieuwe accommodatie.

De aftrap van De Grote Clubactie 2019 is op zaterdag 14 september. Gaat jullie team voor de volle winst

Nieuw: Dit jaar kunnen loten worden gekocht via een eigen vv Nunspeet webpagina van de Grote Clubactie. Klik hier om naar de online pagina te gaan.

Deel deze link met vrienden, familie, collega’s etc. Ze kunnen eenvoudig een lot kopen en onze club steunen.

Verder gaan zoals gebruikelijk de pupillenteams weer op pad met de lotenboekjes. De loten kosten € 3,00 per stuk. Per iedere 10 verkochte loten krijgen zij van de vereniging een cadeaubon ter waarde van € 5,00. Voor de bestverkopende spelers en de bestverkopende teams is er weer een leuk prijzenpakket beschikbaar. Via de website van de Grote clubactie kunnen de verkopers ook meedoen aan de landelijke verkoopwedstrijd.

De junioren- en seniorenteams worden wederom uitgedaagd om Superloten te gaan verkopen. Een Superlot bestaat uit 50 loten en kost € 150,00. Wij dagen alle teams uit er minimaal twee te verkopen. Van ieder verkocht Superlot gaat € 20,00 naar het team. Als de doelstelling van minimaal 2 loten wordt gehaald dan krijgt het team een drankje met een hapje in de kantine.

Wist je dat met elk verkocht Superlot de vereniging kans maakt op een Clubfeest t.w.v. € 5.000,-!

Hoeveel gaat jullie team bijdragen?
Ga op pad en verkoop zoveel mogelijk loten aan familie, vrienden, buren, bedrijven of wie dan ook.
Met de Grote Clubactie scoor je voor de vereniging en jullie eigen team.

Alvast bedankt voor de enthousiaste inzet en wij vertrouwen op een mooi resultaat.

Namens vv Nunspeet heel veel plezier en succes.
Martin Willemsen
Coördinator Grote Clubactie vv Nunspeet