“Uitreiking 1e Presentatiegids seizoen 2019-2020 aan Marco Lokhorst, Businessclubsponsor en lid vv Nunspeet.”

Voorafgaande aan de wedstrijd vv Nunspeet – SDV Barneveld op zaterdag 29 september jl. werd in de kantine van de vv Nunspeet de 1e Presentatiegids seizoen 2019-2020 door Betty Wieteler, secretaris SSVN, aan Marco Lokhorst, van De Jong & Laan en Businessclubsponsor en tevens lid vv Nunspeet, uitgereikt. Hij kreeg tevens een boeket overhandigd.

Ze bedankte ook de samenstellers van deze gids met een presentje, te weten: Henk Makkink, Dick Baas, Niels Boersema, Arno Boersema, Kees Keizer, Erik de Weerd, Herman Hofman en Fred Hup. Ook een woord van dank en boeket was er voor kunstenares Evelyn Raaijen-Voss uit Nunspeet, die het ontwerp heeft gemaakt voor de omslag en tevens nieuwe kaarten voor Lief en Leed.

De opmaak is gedaan door Bertrik Smit en Businesslid Dries Huisman van Grafischbedrijf Bokhorst zorgde weer met zijn medewerkers voor het drukken van de gids. Ook zij kregen een attentie overhandigd.

Al met al is het weer een prachtige 40 bladzijden tellende Presentatiegids geworden met o.a. aandacht voor: Eigen jeugdspeler Andrew Galea, Onderhoudsgroep: Stille kracht, de Grote Clubactie, het Schoolvoetbal, de nieuwe trainer van het 1e elftal Erwin Brem en terug op het oude nest Sean Poot.

De Presentatiegidsen zijn op te halen in de kantine en ontvangstkamer en bij de sponsoren zal een exemplaar bezorgd worden of per post ontvangen.

Ook zal binnenkort een digitaal exemplaar op de website geplaatst worden.