De Jong & Laan ondernemende accountants is al een aantal jaren een vaste sponsor van de voetbalvereniging Nunspeet, via de businessclub, het kledingplan en als kledingsponsor van JO19-1 dragen zij de club een warm hart toe.

JO19-1 beschikt dan ook al een paar seizoenen over kleding van de Jong & Laan, en waar vorig seizoen de warming up shirts werden vervangen was het nu de beurt aan de poloshirts en jassen.

Voor aanvang van de eerste competitiewedstrijd ontvingen de spelers van JO19-1 uit handen van dhr. Marco Lokhorst van de Jong & Laan ondernemende accountants nieuwe poloshirts en jassen . Het eerste nieuwe exemplaar werd in ontvangst genomen door aanvoerder Lucas Zoet en uiteraard was er vanuit het team een kleine attentie voor dhr. Marco Lokhorst.

Namens de spelers en staf van JO19-1 bedankt voor de nieuwe warming up shirts.