1e Businessactiviteit Golfmiddag en Workshop bij Rook en BBQ Experience Center Nunspeet een groot succes:

Op 3 oktober jl. organiseerde het bestuur van de Businessclub van de vv Nunspeet en enkele vrijwilligers een golfevent op “Het Rijk van Nunspeet” voor de beginnende golfer (clinic) en de meer ervaren golfer met als afsluiting een workshop bij Rook en BBQ Experience te Nunspeet.

Om 13:15 uur was het prachtig weer en werd een ieder ontvangen met koffie/thee en wat lekkers en werd de golfmiddag geopend door de secretaris van de Businessclub Betty Wieteler. De 3 deelnemers aan de clinic (overige deelnemers waren helaas ziek of konden het niet op tijd halen) kregen daardoor bijna prive les, maar hadden het prima naar hun zin.

De 16 deelnemers aan de golfwedstrijd voor de wat gevorderden werd, was ook een succes. Fanatiek werd er gespeeld, ballen die verdwenen in het bos, zand en water, maar ook waren er geweldige puts en fairwayslagen. Rond 16:00 uur kwamen zowel de clinic-ers als de wedstrijdgolfers vol enthousiaste verhalen terug in het clubhuis waar genoten werd van een drankje en een bittergarnituur.

Daarna ging het richting ons nieuwe businessclublid, Rook en BBQ Experience Center te Nunspeet, waar inmiddels ook andere businessleden zaten te wachten, die ’s-middags verhinderd waren. Daar werden 32 businessleden met gasten, bestuur e.d. welkom geheten door Chris Siebelink en er was al een lekker broodje porkvlees gemaakt met salade, dat gretig aftrek vond na zo’n middag golfen.

De workshop was ook een groot succes. Pitmaster Erik gaf samen met Chris uitleg en er werd hard gewerkt om de zalm, buikspek, spare-ribs en kippenvleugeltjes enz. voor te bereiden om te garen in de prachtige smokers en barbecues. Er werd heerlijk gegeten en iedereen werd voorzien van de nodige drankjes.

Tussendoor was er nog de prijsuitreiking van de golfmiddag. De winnaar van de clinic werd Reinard Schouten en hij kon rekenen op één uur gratis les, welke beschikbaar werd gesteld door “Het Rijk van Nunspeet” en een waardebon van de SSVN. Prijzen waren ook beschikbaar voor de Neary (de eerste slag vanaf de tee die het dichtst bij de vlag beland) en de Longest ( de eerste slag vanaf de tee die de langste afstand bereikt op de fairway).
Neary : Henk Vierhout
Longest: Henk Jan Plakke
Algemeen winnaar van de wedstrijd: Ad Dekker en Henk Jan Plakke met beiden 20 punten. Zij kregen allen ook van de SSVN een waardebon, te besteden bij het Rijk van Nunspeet.

Ook Carlie werd bedankt voor de organisatie van de golfmiddag en voor hem was er een bloemenbon.

Al met al kan men terugzien op een zeer geslaagde 1e activiteit van dit nieuwe seizoen en we hopen, dat er de volgende keer nog meer businessleden hierbij aanwezig zullen zijn .

Betty Wieteler,
secretaris businessclub vv Nunspeet