Beste jeugdleden, wat hebben jullie voor een mooie sfeer gezorgd tijdens de wedstrijd tegen WHC afgelopen zaterdag. Mede door jullie zingen, springen, vuurwerk en andere lawaaimakers konden wij het extra stapje zetten. We hebben dan wel niet gewonnen ( 1-1 ) maar ons team vond jullie support geweldig.

We hopen dat we jullie de komende thuiswedstrijden vaker zien en horen!!!

Zoals beloofd gaan we voor jullie een clinic geven waar jullie je voor hebben kunnen aanmelden. Er is veel ingeschreven maar we kunnen nog een paar spelers, speelsters gebruiken. Wil te toch meetrainen met de clinic, maar heb je zaterdag niet kunnen inschrijven is een aanmelding per mail VERPLICHT!!!! Aanmelden via jeugdvvnunspeet@gmail.com. Je krijgt dan een bevestiging of je nog mee kunt doen aan de clinic.

Iedereen die zich zaterdag jl. heeft ingeschreven, krijgt nog een bevestiging per mail of via zijn leider!

We gaan de clinic geven op: woensdag 23 oktober 2019 aanvang 18:00 uur op het hoofdveld.

Peter Huijgen,
Lars van Wetering en