Tijdens de laatste thuiswedstrijd tegen WHC kreeg de jeugd van Nunspeet de mogelijkheid om zich in te schrijven voor een clinic o.l.v. hoofdtrainer Erwin Brem en een aantal selectiespelers in de herfstvakantie. De inschrijving was snel vol, dus een teken dat er veel belangstelling voor deze clinic was.

Afgelopen woensdag was het dan eindelijk zover. Veel jeugdspelers (bijna 40 !!) kwamen met gespannen gezichten richting het sportpark om door zijn of haar “held” een uur lang getraind te worden.

Hoofdtrainer Erwin Brem had een leerzaam parcours uitgezet en deelde duidelijke instructies uit aan de spelers Peter Huijgen, Lars van Wetering en Mike Bouw. Toen was het de tijd aan de jeugd om te laten zien wat zij konden. De vele ouders die meegekomen waren zagen dat hun zoon of dochter veel plezier beleefde aan de clinic. Voor herhaling vatbaar.

Wie de jeugd heeft heeft de toekomst dus dat lijkt wel goed te zitten bij onze vereniging!

Erwin, Peter, Lars en Mike bedankt!

Fanatieke Nunspeet Aanhang (FNA) sfeeractie Nunspeet – SVZW
Na het afsluitende partijtje vertelde de oudere jeugd nog enthousiast over de sfeeractie die ze ook voor komende zaterdag weer in petto hebben en vragen of zoveel mogelijk andere jeugdleden zaterdag ook naar Nunspeet- SVZW te komen om er net als tegen WHC weer een feestje van te maken langs de lijn. Aanvang wedstrijd 14:45 uur toegang gratis voor de jeugd, neem je lidmaatschapspas mee!