Inmiddels is het nieuwe voetbalseizoen 2019/2020 alweer een aantal wedstrijden onderweg, een goed moment om een tussenstand te geven van de sponsorcommissie vv Nunspeet.

vv Nunspeet is een vereniging met inmiddels bijna 900 leden! Als vereniging willen we al onze leden graag voorzien van goede ballen , oefenmaterialen, kleding etc. etc. Dit kan niet alleen uit de contributieopbrengsten worden aangeschaft. Andere inkomsten zijn onmisbaar. Als Sponsorcommissie zijn we continu bezig om nieuwe sponsors te zoeken en bestaande sponsors te behouden. De afgelopen seizoenen hebben we hier met elkaar veel tijd en energie in gestoken en het resultaat mag er zijn.

Als je sportpark De Wiltsangh opkomt kun je zijn dat er op dit moment geen lege ruimte meer is voor reclameborden! Gelukkig kunnen we nieuwe sponsors nog steeds maatwerk sponsorpakketten aanbieden. Zoals te zien is hebben we o.a. in overleg met de Supportersvereniging een paar schitterende doeken laten maken. Zodra er een nieuw passend sponsorpakket wordt verkocht zullen we deze doeken omwisselen of op een andere manier de nieuwe sponsor ruimte bieden.

Groeiende activiteiten
Om voldoende aandacht te kunnen geven aan onze bestaande sponsors en nieuwe sponsoren te bezoeken zouden we heel graag in gesprek gaan met nieuwe commissieleden. Zou je iets willen doen voor de vereniging en deel uitmaken van een enthousiaste commissie? Meld je dan snel aan voor een kennismakingsgesprek.

Ambitie
Als Sponsorcommissie hebben we de ambitie uitgesproken om dit seizoen het aantal sponsors uit te breiden naar een 250! Dat betekent dat we nog circa 15 (!!) nieuwe sponsors nodig hebben. Iedereen die de vereniging een warm hart toedraagt kan hierbij helpen. Een sponsorpakket is al mogelijk vanaf slechts 225 euro per jaar. Geef jij ons een “gouden tip” of ben je zelf ondernemer en wil je graag toetreden tot de sponsorgroep vv Nunspeet. Stuur dan vandaag nog een mailtje naar: sponsoring@vvnunspeet.nl . Vanuit de Sponsorcommissie zullen we alle succesvolle tips belonen met een mooie bon van een lokale ondernemer. Deze actie loopt tot 1 januari 2020.

Businessclub/ SSVN
Vind jij het als lokale of regionale ondernemer interessant om toe te treden tot de businessclub van vv Nunspeet dan is dat vanzelfsprekend ook mogelijk. Vanaf 675 euro kun je al lid worden van deze actieve businessclub. Vrijblijvend kennismaken is bijvoorbeeld mogelijk op het Businessclubontbijt, donderdag 21 november a.s., Europarc Resort Veluwemeer. Inloop vanaf 7:00 uur. Voor aanmelding of meer informatie: businessclubsponsoring@vvnunspeet.nl

Met sportieve groet,
Sponsorcommissie vv Nunspeet