Donderdagmorgen 21 november jl. organiseerde de businessclub SSVN van onze vereniging het eerste businessclubontbijt van dit seizoen. In alle vroegte verzamelden circa 35 leden zich en werd er genoten van een heerlijk ontbijtbuffet aangeboden door en bij onze sponsor “Europarcs Resort Veluwemeer”.

In het restaurant Friends ‘n Bites van dit resort werden de aanwezigen gastvrij ontvangen. Parkmanager Brandon vertelde op een enthousiaste wijze over de ontwikkeling van het mooie Resort aan het Veluwemeer en de plannen voor de toekomst.

Daarnaast vertelde onze hoofdtrainer Erwin Brem over zijn ervaringen in zijn eerste maanden bij onze vereniging.

Kortom opnieuw een geslaagd event van onze businessclub.

Bent u ook geïnteresseerd naar de mogelijkheden van een lidmaatschap van onze businessclub of andere sponsormogelijkheden? Stuur dan snel een mailtje naar: businessclubsponsoring@vvnunspeet.nl