Zaterdag 26 oktober stond voor Nunspeet JO13-1 de thuiswedstrijd tegen Unicum JO13-1 in de derde divisie op het programma. Er was die morgen al vroeg activiteit op het sportpark en dat had niet zozeer met de geplande wedstrijd te maken, maar in het bijzonder met onze sponsoren.

Deze bewuste zaterdag was namelijk uitgekozen om onze sponsoren eens goed in het zonnetje te zetten.

Eigenaren van EHD Automotive, Eric Haneveld en Eva Haneveld-v/d Kooij, sponsor van onze inloopshirts en eigenaar van MarketCall BV, Wilbert van de Steeg, sponsor van de winterjassen voor de begeleidende staf, waren speciaal voor deze gelegenheid uitgenodigd. De derde sponsor van de trainingstenues gaf de voorkeur aan het ontvangen van een attentie buiten de schijnwerpers.

Voorafgaand aan de wedstrijd werd de sponsoren gevraagd om het hoofdveld te betreden waar het complete team en de begeleidende staf van de JO13-1 present waren. Er werden vervolgens diverse foto’s met sponsoren, het team en de begeleidende staf gemaakt door de aanwezige fotograaf.

Na de soepel verlopen fotosessie namen Eric en Eva van hun neef een fraaie bos bloemen en een bescheiden attentie in ontvangst. Wilbert ontving op zijn beurt bloemen en een attentie uit handen van zijn zoon.

Wat volgde was een welverdiend applaus voor de sponsoren en de prachtige sponsorkleding. Uit betrouwbare bronnen begreep ik zelfs dat de JO13-1 het best gesponsorde team van vv Nunspeet is!

Sponsoren ontzettend bedankt namens het team en de begeleidende staf!

Foto’s: Niels Boersema | NBFotografie