Het is alweer bijna 5 jaar geleden toen de laatste reünie van oud eerste elftal spelers/begeleiders/trainers (en ook oud bestuursleden) is gehouden. Hoogste tijd dus om er weer eentje te organiseren!

In 2020 is het zover! Dan zal op zaterdag 13 juni de 7e reünie gehouden worden in de kantine van de vv Nunspeet. Dus houd deze datum vrij, ga niet op vakantie, houd alle andere activiteiten buiten de deur en blok het in je agenda!

Het organisatiecomité heeft besloten om ditmaal de grens bij het seizoen 2001/2002 te leggen. Dus wie tijdens dit seizoen of eerder in het eerste team van de vv Nunspeet gespeeld heeft, is (inclusief eventuele partner/echtgenote) van harte welkom op deze reünie!

De officiële uitnodiging en nadere informatie over de inhoud van de middag en avond zal binnenkort gepubliceerd worden, en waar mogelijk worden de betrokken spelers, begeleiders, trainers en oud-bestuursleden middels een brief of mail persoonlijk uitgenodigd. Het zal zeker even zoeken worden wie welk (mail)adres op dit moment heeft, maar het organisatiecomité zal er alles aan doen om dit boven water te krijgen.

Natuurlijk is het ook prettig als degene die voor deze uitnodiging in aanmerking komt, zich alvast zélf via de mail meldt; dat kan via onderstaande mailadressen. Dat scheelt zoekwerk, en communicatie via de mail is gratis en gaat vooral ook sneller. Dus reageer even als je dit leest, met vermelding van naam en woonadres. Of als je iemand anders kent die zou kunnen en willen komen, geef even z’n (mail)adres aan ons door…

Overigens zullen we ook via Facebook communiceren. Te volgen via: www.facebook.com/reunievvnunspeet

Het organisatiecomité
Arjen ten Brink