Algemene Ledenvergadering vvNunspeet 9 december 2019 benoemd 2 nieuwe Leden van Verdienste en 2 leden krijgen de Waarderingsspeld.

Bij de onderscheidingscommissies waren afgelopen jaar diverse namen voorgesteld van vv Nunspeet leden , die in aanmerking kwamen voor de titel Lid van Verdienste en zelfs de Waarderingsspeld.

Dit is overgenomen en voorgesteld aan het bestuur en de leden. Tijdens deze ALV werd het voorstel toegelicht door Betty Wieteler en onder applaus en zeer verrast werden onderstaande leden door bestuur en aanwezige leden benoemd:

1) Waarderingsspeld : Martin Willemsen
Door zijn inzet en enthousiasme heeft hij de Grote Clubactie tot een groot succes gemaakt en de opbrengst verdubbeld. vv Nunspeet heeft met deze hoge verkoop de top tien van best verkopende verenigingen op landelijk niveau behaald. Hierdoor zijn al diverse doelende die door de ALV jaarlijks worden vastgesteld, behaald. Daarnaast is hij al jarenlang jeugdleider.

2) Waarderingsspeld : Niels Boersema
Ondanks zijn jonge leeftijd van 30 jaar, verricht hij hiervan al 15 jaar vrijwilligerswerk, o.a. Jeugdtrainer diverse teams, lid clubbladteam. Sinds 2004 als clubfotograaf bij de vv Nunspeet. Hij is verantwoordelijk voor de website foto’s, Presentatiegids, tekenen contracten sponsoren en staat altijd klaar om waar nodig foto’s te maken. Verder is hij ook nog Webmaster samen met zijn vader, Kantinemedewerker en lid Presentatiegidscommissie.

1) Lid van Verdienste: Gerrit Bouw
Dit jaar 65 jaar vv Nunspeet lid, 1e elftalspeler , medeoprichter van Nieuwjaarsloop, Scout van nieuwe spelers, als timmerman meegeholpen aan nieuwbouw en verbouw gebouwen, Verkeersregelaar bij de Nieuwjaarsloop en evenementen, tot op heden nog wekelijks actief op het sportpark in de vrijwilligersgroep onderhoud velden en schoonmaken tribune bij thuiswedstrijden en trouw supporter bij uit- en thuiswedstrijden.

2) Lid van Verdienste: Arnold Zoet
Lid seniorencommissie, dit jaar 40 jaar lid en speler 1e en 2e selectie bij vv Nunspeet, leider senioren bij o.a. 6e elftal, secretaris ad interim bestuur , wedstrijdsecretaris senioren.

Daarna reikte Betty Wieteler de bijbehorende oorkondes uit. Voorzitter Rob Buis deelde de bloemen uit. Helaas konden de nieuwe Leden van Verdienste Bouw en Zoet hierbij niet aanwezig zijn en zullen de bloemen en oorkonde thuis bezorgd worden.