vv Nunspeet huldigt haar 22 jubilarissen tijdens Nieuwjaarsreceptie van 3 januari 2020

Dat de Voetbalvereniging Nunspeet veel trouwe leden kent, bleek wel weer tijdens de nieuwjaarsreceptie, die door veel leden, sponsoren, B&W, raadsfracties en familie van de jubilarissen werd bezocht.

Er werden maar liefst 22 jubilarissen gehuldigd voor hun 65, 60,50, 40 en 25 jarig lidmaatschap. Een unicum zelf van 68 jaar lidmaatschap.

Voorzitter Rob Buis ging in zijn nieuwjaarstoespraak in op de ontwikkelingen binnen de club. De helaas noodzakelijke hoofdtrainer wissel heeft gelukkig wel tot behoud in de 1e klasse D geleid.

Hij noemde ook de vele kampioenen bij de jeugd en enkele senioren.

Er zijn grote stappen gezet in de financiële huishouding, met nadrukkelijke hulde aan het interim bestuur én de financiële commissie. We hebben als nieuw bestuur, de afgelopen maanden veel werk verzet in het beleidsplan, vrijwilligersbeleid.
De 1e fase Revitalisering van het sportpark in de vorm van een nieuw kunstgrasveld is inmiddels gerealiseerd en nu wordt dit jaar gestart met de bouw van de kleedkamers, met mogelijk mogelijk een nieuwe accommodatie van kantine , bestuurskamer, businesshome e.d. hier bovenop. Dit laatste zal veel inzet vergen d.m.v. zelfredzaamheid. ”Vanzelfsprekend hopen we dat dit haalbaar wordt. Daarbij zullen we alle hulp nodig hebben, van onze leden, vrijwilligers, sponsoren maar ook van de gemeente. We zijn hier al druk mee bezig en de komende periode worden de plannen verder uitgewerkt”. Er is al een 3D film gemaakt hoe het eventueel eruit kan komen te zien en dit werd getoond aan de aanwezigen.

Daarna vond de huldiging plaats van de 22 jubilarissen door Betty Wieteler-Bruijnes, Lief en Leed commissie en voorzitter Rob Buis.

Oorkonde, speld en arrangement bij PEC Zwolle: 68 jaar: Martin Juffer en 65 jaar: Gerrit Bouw sr

Oorkonde en Nunspeet klompjes:
62 jaar: Henk Juffer

Oorkonde en speld: 50 jaar: Jaap Frens en Wim Stegeman

Nunspeet horloge en speld: 40 jaar: Dennis Boelaart, Arnold Zoet, Egbert Kroneman, Fred Hup, Jaap Schipper, Lammert Brummel, Henk de Groot, Roelof Vis, Willem Beelen en Henri Niebeek

Speld 25 jaar: Ruud van Rijn, Gerard Tabak, Martin Drost, Gerjan Mulder, Henri Drost, Mitchel Toes en Rene Karzijn

Alle jubilarissen kregen nog bloemen overhandigd .
Op het sein van ‘de bar is open’, werd het gezellig samenzijn voortgezet.

Betty Wieteler-Bruijnes

Foto’s: Erik de Weerd