Per 1 januari is onze vereniging een samenwerking aangegaan met Van Werven uit Oldebroek. Van Werven is een echt familiebedrijf en richt zich op dienstverlening en infra.

Geen boer kon een trekker betalen, maar samen konden ze dat wel. Dat was de collectieve gedachte van Willem van Werven. Daarom kocht hij er één, waarmee hij zijn bedrijf kon starten en ze elkaar konden helpen. Dat betekende de start van het verhuurbedrijf van Van Werven in 1945.

Maar inmiddels is de investering in 1 trekker vervangen en is Van Werven een onderneming die vanuit verschillende landen werkzaamheden uitvoert.

De oorsprong van Van Werven ligt in Oldebroek. Gedreven door ambitie is Van Werven inmiddels vanuit twaalf vestigingen actief in binnen- en buitenland. In 2013 ontving men de Linneausprijs, waarmee we ons beste onderneming van de Noord-West Veluwe en Flevoland mogen noemen.

Vanaf 2020 is Van Werven de nieuwe afvalophaler van onze vereniging en heeft men een nieuw 3 jarig businessclubcontract afgesloten.

Hartelijk welkom!