Plm. 30 dames hadden zich deze keer opgegeven voor een workshop bij Bakkersmolen Schuld in Oostendorp. Woensdag 22 januari jl. was het gezellig druk en we werden in de prachtige Bakkersmolen ontvangen met koffie en gebak.

Betty Wieteler, secretaris van de Businessclub, heette iedereen van harte welkom en de sfeer zat er goed in. Er werden twee groepen gemaakt, 1 groep ging met de bakker aan de slag om heerlijke koekjes te bakken, de andere groep ging met de chocolatier mee om een chocolade paasei te versieren naar eigen keuze.

Na een drankje (er moest even opgeruimd worden voor het wisselen van de groepen) konden de dames weer heel creatief aan de slag. De resultaten mochten er zijn. Het paasei werd in een prachtige doos ingepakt om mee naar huis te nemen en de koekjes waren ook goed gelukt en smaakten heerlijk. Wat hiervan over kon door het thuisfront nog geproefd worden.

De workshop was zeer goed verzorgd en al met al zeer geslaagd te noemen gezien de reacties van de deelnemers. Er werd nog een bloemetje overhandigd als dank voor het geven van de workshops en na even bijkletsen ging plm. 23:00 uur iedereen tevreden weer naar huis.

De Damesavond is al een vast item op de activiteitenkalender en zal zeker weer gepland worden. Als er al leuke ideeën zijn, altijd welkom.

Betty Wieteler-Bruijnes
secretaris Businessclub vv Nunspeet