vv Nunspeet JO10-1 is op zaterdag 25-01-2020 kampioen geworden van de Veluwezaalcompetitie. De mannen van JO10-1 speelden in een competitie tegen 3 teams van vv Nunspeet JO11, Hulshorst JO11-1 en vv Nunspeet JO10-2. In totaal 5 speelrondes werd er bepaald wie de sterkste zou zijn.

Met 5 overwinningen op rij en met een eindsaldo van 36 goals voor en 6 tegen is JO10-1 dan ook terecht de kampioen van de Veluwezaalcompetitie. Vorige week was het eigenlijk al beslist door het verlies van JO10-4 later op die ochtend, waardoor het kampioenschap eigenlijk al binnen was. Desalniettemin waren de jongens erop gebrand om ook de laatste wedstrijd van Hulshorst JO11-1 te winnen, zodat daarna het feest kon los barsten.

De jongens begonnen goed aan de wedstrijd, maar kwamen nog niet direct tot scoren. Door wat nonchalant achterin de bal een paar keer te verspelen werd Hulshorst toch een aantal keren erg gevaarlijk. Hierdoor kwam Hulshorst zelfs op 0-1 voorsprong. Door een mooi afstandsschot van Ivar was het binnen een aantal minuten al weer 1-1. Door een flitsende actie van Levi kwam vv Nunspeet al snel op 2-1 voorsprong. En zoals het gezegde luidt: “Als er 1 schaap over de dam is volgen er meer!”. Al gauw liep de score verder op door doelpunten van Sky en Levi. Daarnaast creëerden de mannen met mooie combinaties en goed samenspel mooie kansen, welke eigenlijk ook een doelpunt verdiende. De eindstand bleef steken op 6-1 in het voordeel van vv Nunspeet JO10-1.

Na afloop hebben de mannen dit gevierd en kregen ze de kampioensmedaille omgehangen.

Volgende week gaan we vol vertrouwen de JO10 1e klasse voorjaarscompetitie in!!