Op maandag 27 januari jl.  hebben Peter Beek en Gert ten Brink hun diploma KNVB clubscheidsrechter in ontvangst mogen nemen.

De cursus bestaat uit 4 centrale cursusavonden, deze werd dit seizoen gegeven bij VVOG in Harderwijk onder leiding van KNVB docent Dhr. J. Kort. De deelnemers waren afkomstig van VVOG, Zeewolde, SV ‘t Harde en Nunspeet. Als onderdeel van de cursus moeten onder andere minimaal vier wedstrijden gefloten worden en daarvan moet dan een reflectieverslag opgestuurd worden naar de docent.

Op één van de cursusavonden is onder andere door elke deelnemer ook een deel van een wedstrijd VVOG JO15-1 tegen Nunspeet JO15-1 opgetreden als scheidsrechter en assistent scheidsrechter.

De KNVB docent was zeer te spreken over onze beide “cursisten” en gaf aan dat uit de verslagen bleek dat de mannen een prima progressie gemaakt hebben en in zijn ogen een aanwinst zijn voor de scheidsrechtergroep van vv Nunspeet. Hij was ook zeer te spreken over de wijze waarop vv Nunspeet de begeleiding van deze mannen gedaan heeft.

We wensen beide mannen uiteraard veel plezier bij het leiden van wedstrijden voor onze vereniging.