De spelers en staf van vv Nunspeet JO19-1 maken op dit moment een prima seizoen door, voor de winterstop werd een prima gedeelde eerste plaatst behaald in de competitie, maar deze moesten we op doelsaldo aan vv Berkum laten.

Na de winterstop zitten we dus in de promotiepoule en gaan we proberen een plek af te dwingen in de vierde divisie aan het einde van het seizoen.

als JO19-1 vinden we het belangrijk om wat te doen voor de club, zo zijn er verschillende spelers die een team coachen, regelmatig op zaterdag fluiten en dit seizoen voor het tweede jaar op rij het begeleiden van de jeugd zaalcompetitie op een aantal zaterdagen.

toen we twee weken geleden als spelers en staf de uitnodiging kregen om op uitnodiging van Marketcall BV naar de bekerwedstrijd Vitesse – Ajax te gaan werd deze dan ook met beide handen aangenomen.

Op woensdagavond 12 februari werd er om 19:00 vertrokken richting het Gelredome in Arnhem, de auto’s werden geparkeerd en na het tonen van een aantal ID’s, om te checken of toch toevallig geen Ajax supporters waren, namen we onze plek in in het stadion. voordat de wedstrijd begon vonden de broodjes kroket, patat en burgers gretig aftrek onder de mannen van JO19-1. Een goede voorbereiding op de wedstrijd zullen we maar zeggen met en knipoog.

De wedstrijd zelf dan, nou voor wie het gezien heeft voetbalde Ajax in de eerste versnelling en kon Vitesse er bar weinig tegenover zetten en eindigde het in een 0-3 overwinning voor Ajax. Maar al met al hebben we een leuk teamuitje gehad met JO19-1 en willen wij de JC en sponsor Marketcall bedanken voor deze leuke geste.

Namens spelers en staf van vv Nunspeet JO19-1