Opnieuw keert een oude bekende terug op sportpark de Wiltsangh. Met Emiel Goud is de Technische commissie er in geslaagd om de vijfde versterking voor het komende seizoen vast te leggen. De 22- jarige Emiel Goud speelde eerder al twee seizoenen in het eerste elftal.

Emiel verliet vv Nunspeet na het seizoen 2017-2018 om terug te keren naar Elspeet, de club waar hij vanuit de jeugd ook doorstroomde naar het eerste elftal. In Elspeet groeide de aanvaller uit tot een belangrijke steunpilaar. Dit seizoen is hij de topscorer van het eerste elftal dat uitkomt in de derde klasse.

We zijn blij als Technische commissie dat Emiel nu kiest voor een terugkeer naar Nunspeet. We kennen Emiel als een speler die met zijn aanvallend ingestelde spel en zijn goede wedstrijdmentaliteit altijd denkt in het teambelang en daarnaast ook regelmatig een doelpunt of assist op zijn naam weet te zetten.