Gewoon een potje voetballen, de sfeer langs de lijn en de gezelligheid in de kantine. Het lijkt allemaal al weer zo lang geleden. We kunnen ook niet wachten om elkaar weer te treffen op Wiltsangh!

Maar vanwege de lock-down en het 1,5 meter afstand houden is het zelfs niet mogelijk om samen te komen. Laat staan te voetballen. En we zijn helaas ook getroffen door Corona. In ons dorp en bij onze vereniging is er groot verdriet om mensen die ziek zijn geworden en zelfs overleden zijn. Onze gedachten gaan uit naar die families.

Helaas wordt de vereniging ook financieel geraakt door deze crisis. Om een bijdrage te leveren aan de clubkas gaan we OLIEBOLLEN bakken!

De ouders van de JO10-1 gaan in de meivakantie aan de slag en willen zoveel mogelijk bakken om geld binnen te halen voor vv Nunspeet. Vanaf vandaag kun je via je leider/trainer zakken van 10 overheerlijke oliebollen bestellen. Als het goed is heb je daar ook een WhatsApp bericht over ontvangen via je leider.

De kosten zijn slechts 8,00 euro voor één zak en 15,00 euro voor twee zakken. Betaling zo veel mogelijk via een tikkie aan je leider. De complete winst van deze actie komt in de clubkas!

Bestel voor 28 april 18.00 uur dan worden ze door je leider/trainer thuis bezorgd op vrijdag 1 mei of zaterdag 2 mei.

We krijgen veel vragen over de actie van niet-leden. Daarom kan ook besteld worden via oliebollenvvnunspeet@gmail.com Bezorging alleen in Nunspeet e.o. en na betaling vooraf d.m.v. een Tikkie.

Doen jullie mee?