Beste leden,

In deze bizarre Coronatijd zijn we als vereniging ook getroffen. Geen trainingen en wedstrijden meer. Niet de gezelligheid van je teamgenoten. Geen bezigheden op en rond het veld. Geen ontmoetingen meer tussen ouders en vrijwilligers onderling. Om ons toch te verbinden zijn we op zoek naar acties om de club, getroffenen, leden, sponsoren en naasten een hart onder de riem te steken. Daarvoor hebben wij het vvN Actie Team geformeerd. Dit Team heeft zich als doel gesteld om alle geledingen van onze club, ook zonder voetbal, bij elkaar te brengen.

Graag willen we jullie vragen het initiatief te nemen en een actie op te zetten én uit te voeren. Het kan zijn om geld in te zamelen voor de vereniging met een Oliebollen-actie. Opgezet door een aantal enthousiaste ouders en begeleiding van de JO10-1. Voortvarend op touw gezet en het is nu al een succes. In de meivakantie worden ze buiten seizoen weer bruin gebakken.

Niet elke actie hoeft geld op te leveren. In samenwerking met Fleurcentrum Blok zijn we bezig een wekelijkse actie op te zetten waarbij leden iemand aan kunnen dragen om een gratis bos bloemen te ontvangen. Hierover later deze week meer.

Om het één en ander te stroomlijnen is het wel zaak je actie aan te melden. Dit kan via het Aanmeldformulier vvN Actie team [klik hier]. Dit werkt het beste op een computer of laptop met WORD. Graag het formulier zo volledig mogelijk invullen en e-mailen naar: jeugdcommissie@vvnunspeet.nl. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Bij voorbaat dank,

vvN Actie Team