De jeugd is, deels aangepast, weer begonnen met trainen op het sportpark. Eindelijk is er na weken van thuis zijn weer ruimte om onze belangrijkste bijzaak van het leven te kunnen beoefenen op de velden van de Wiltsangh. Op de achtergrond is de Technische commissie ook druk bezig geweest met de invulling van de diverse trainersposities bij de selectieteams van de jeugdelftallen.

Allereerst hebben Hendri Huenestein en Ronald de Ruiter aangegeven volgend seizoen te stoppen als trainer van respectievelijk JO15-1 en JO13-1. Wij willen beiden bedanken voor hun inzet voor de vereniging. We zijn erin geslaagd om deze posities op een goede manier in te vullen met jonge, enthousiaste trainers.

JO19-1
Bij de JO19-1 zal komend seizoen opnieuw Joop Tichelaar voor de groep staan. Joop begint aan zijn derde seizoen bij het hoogste jeugdelftal. Daarvoor heeft Joop meerdere jaren de JO15-1 onder zijn hoede gehad en is hij dus een vertrouwd gezicht geworden op ons sportpark.

JO17-1
Voor JO17-1 staat ook komend seizoen Reinaldo Hup voor de groep. Voor Reinaldo is het zijn tweede seizoen bij JO17-1. Reinaldo keerde afgelopen zomer na een aantal jaren getraind te hebben bij ’t Harde en Hierden terug in Nunspeet.

JO15-1
JO15-1 zal komend seizoen onder leiding van Tijmen Rekers staan. Tijmen keert terug bij Nunspeet nadat hij jarenlang de JO15-1 bij SEH uit Heerde onder zijn hoede had. Bij SEH heeft Tijmen veel ervaring opgedaan en zijn elftallen op een positieve manier laten voetballen.

JO13-1
Ook de JO13-1 krijgt een nieuwe trainer. Peter de Valk, afgelopen seizoen nog assistent van Hendri Huenestein bij JO15-1, zal komend seizoen voor de groep staan. Peter is een jonge, ambitieuze trainer.

Ook voor de jongere selectieteams zijn wij er bijna overal in geslaagd om een trainer te vinden. Alleen de positie van trainer van JO12-1 is nog vacant. Lijkt dit jou een mooie uitdaging of weet je een geschikte kandidaat? Schroom dan niet om de technische commissie te benaderen. Alle selectieteams bij de jongste jeugd krijgen een nieuwe trainer. Een aantal trainers schuift door met de lichting waarmee ze ook het huidige seizoen gewerkt hebben.

JO12-1
Vacant

JO11-1
Bij JO11-1 Zal Adriaan Hoogendoorn voor de groep staan. Adriaan heeft afgelopen jaren bij meerdere jeugdelftallen als assistent meegelopen en is dit seizoen assistent trainer van JO13-1 geweest.

JO10-1
Het komende seizoen zal JO10-1 geleid worden door Alwin Speelziek. Alwin gaat mee met de jongens die doorstromen vanuit JO9-1. Daarnaast heeft Alwin zich de laatste jaren een bekend gezicht geweest bij de voetbalschool.

JO9-1
Rick Schuurhuis schuift ook door met de huidige jaargang die hij traint. Dit seizoen is Rick nog trainer van de JO8-1 en na de zomer zal hij dus de JO9-1 onder zijn hoede hebben.

JO8-1
Emiel Hop heeft komend seizoen de leiding over JO8-1. Emiel is een ervaren trainer en binnen de vereniging een bekend gezicht. Hij is een aantal seizoenen trainer geweest van JO19-1 en was betrokken bij de voetbalschool. In het huidige seizoen heeft hij de leiding over JO8-4 gehad.