Hervatten van het voetbal is onder een aantal voorwaarden mogelijk gemaakt via een Verordening van de Veiligheidsregio Noord- en Oost Gelderland. Het gaat om de jongste jeugd tot en met 12 jaar en de oudere jeugd van 13 tot en met 18 jaar en sinds 11 mei de 19+

Door de uitbreiding, per 11 mei jl., met de 19+ zijn de informatiebladen met de belangrijkste regels en voorwaarden, die gaan gelden vanaf 18 mei, voor de spelers, ouders/verzorgers en vrijwilligers aangepast. Onderstaand de actuele versies:

• Klik hier voor de Informatie voor de ouders (versie 2020-05-17)
  • Klik hier voor de informatie voor de begeleiding (versie 2020-05-17)
  • Klik hier voor de Informatie voor de spelers (versie 2020-05-17)
  • Klik hier voor het trainingsschema en de plattegrond met de veldindelingen

Wij beseffen dat we veel van jullie vragen. Dit moet omdat alleen op deze manier het mogelijk is om weer een balletje te kunnen trappen. De afgelopen weken hebben overduidelijk aangetoond dat het niet alleen gaat om veiligheid en bescherming voor jezelf, maar ook om veiligheid en bescherming van je ouders, opa, oma en veel anderen.

Laten we elkaar bij de les houden op een begripvolle en respectvolle manier. De kans om te voetballen is ons geboden, nu moeten wij als speler, als ouder, als begeleider, als vrijwilliger, als team en als voetbalvereniging Nunspeet, er een succes van maken.

Het HJV-team