Het slagroomstuk van week 21 is gegaan naar Arjan Daalmeijer. Arjan is leider/coach/trainer van de MO-19 traint en begeleidt daarnaast ook nog de MO-15. Hij heeft samen met anderen het voortouw genomen om het meidenvoetbal in Nunspeet op de kaart te zetten. Met als resultaat dat na jaren er na toegewerkt te hebben, het komend seizoen weer een vrouwen 1 gaat spelen. Daarnaast is hij de laatste jaren, binnen vv Nunspeet, scout geweest op zoek naar jong talent.

Is er iemand binnen onze vereniging waarvan je vindt dat hij of zij extra in het zonnetje gezet zou moeten worden? Iemand die onzichtbaar zijn of haar werk doet? Door weer en wind ons clubbelang voorop heeft staan? Voorop gaat in de sportieve strijd?

Geef op die clubheld! We verloten onder de toppers elke week een SlagroomStuk die op zaterdag, in de winkel van bakkerij Van Dongen aan de Stationsstraat 14, kan worden afgehaald. Wil je iemand opgeven?

Richt je aanvraag aan vvN Actie Team op e-mailadres: jeugdcommissie@vvnunspeet.nl.

Vermeld naam, adres, telefoonnummer van de eventuele gegadigde en een kleine toelichting waarom diegene in aanmerking zou moeten komen voor de 6 persoons taart. Wekelijks zullen we bekendmaken wie de  taart heeft ontvangen.

Bij voorbaat dank,