Door de uitbraak van het COVID-19 virus is er veel veranderd.  Het heeft ons land in zijn greep en veel mensen zijn ziek geworden en helaas zijn er ook mensen overleden ten gevolge van het virus.

Wij wensen iedereen die dit van dichtbij heeft moeten meemaken heel veel sterkte toe.

Als Stichting Sponsoring Voetbalvereniging Nunspeet (SSVN) en Sponsorcommissie van de vv Nunspeet zijn we heel erg blij met het feit dat u een businessclublid of sponsor van onze vereniging bent. Met uw sponsorbijdrage steunt u onze vereniging en wij hopen dat u dat ook in de toekomst blijft doen.  Wij realiseren ons echter maar al te goed dat de Coronacrisis impact heeft op uw bedrijf of zaak.

De vv Nunspeet is de grootste vereniging in Nunspeet. Met ruim 900 leden en een groot aantal vrijwilligers wordt onze website door veel leden en inwoners van Nunspeet bezocht.

Als blijk van waardering, bieden we u als businessclublid en/of sponsor de mogelijkheid om zonder kosten deze drukbezochte website (www.vvnunspeet.nl) en de hieraan gekoppelde sociale media te gebruiken om uw eigen bedrijf of zaak door middel van een actie te promoten.

Tot 1 september 2020 stellen wij hiervoor kosteloos ruimte op de site ter beschikking.

Hoe werkt het?
Stuur uw actie of reclame uitgewerkt kort en bondig  naar: sponsoring@vvnunspeet.nl Onze commissieleden zullen ervoor zorgdragen dat alle acties vergelijkbare ruimte ter beschikking gesteld krijgen en geplaatst worden op de website en daaraan gekoppelde sociale media.

Erik Molenschot, voorzitter SSVN
Henk Makkink, voorzitter sponsorcommissie vv Nunspeet