De afgelopen periode heeft trainer Erwin Brem gebruikt om de eigen jeugd van onze vereniging aan het werk te zien en kennis te maken met de nieuwe aanwinsten voor komend seizoen.

De technische staf heeft niet stilgezeten met het aantrekken van Amer Torkmani, Emiel Goud,  Ramazan Leebeek. Met dit drietal zijn een aantal oud bekenden weer terug op de Wiltsangh. Daarnaast zijn de regionale talenten Dominique van de Grift, Bram van de Worp en Alexander Sijtsma toegevoegd aan de talentvolle selectie.

Verschillende oefenwedstrijden zijn gespeeld zo werd er met 4-0 verloren van sv Urk waar succestrainer en Nunspeter Gert-Jan Karsten voor de groep staat. Dinsdag jl. werd er met een zeer jeugdig Nunspeet in de slotfase met 2-1 verloren (doelpunt Lars Polinder) van Zwart-Wit ‘63. Ook hier stond een bekende van vv Nunspeet voor de groep, Werner Pluim.

Na deze nederlagen volgde zaterdag ontmoetingen tegen sv TEC uitkomend in de tweede Divisie (!) en vv Scherpenzeel uitkomend in de hoofdklasse. De wedstrijd tegen sv TEC ging met 2-0 verloren. De wedstrijd tegen vv Scherpenzeel eindigde in een 1-1 gelijkspel (doelpunt Patrick Pluim).

Districtsbeker Oost
Zaterdag 29 augustus a.s. speelt Nunspeet voor de Districtsbeker Oost de eerste poulewedstrijd tegen Fc Jeugd uit Ede. Deze thuiswedstrijd op sportpark De Wiltsangh begint om 17:00 uur. Andere tegenstanders zijn Lelystad 67 (uitwedstrijd zaterdag 5 september) en VSCO ’63 uit Oosterwolde (uitwedstrijd zaterdag 12 september).

Competitie
De competitie zal op zaterdag 19 september met een uitwedstrijd tegen DOS 37 van start gaan.

Klik hier voor het volledige competitieprogramma seizoen 2020-2021 van de 1e klasse D Oost.