Dinsdag 15 september 2020
Districtsbeker Oost

De inhaal Districtsbekerwedstrijd heeft Nunspeet met 5-1 gewonnen. Op sportpark de Wiltsangh was Nunspeet te sterk voor de bezoekers uit Ede. Na het gelijke spel, afgelopen zaterdag, tegen VSCO ’61 was Nunspeet al uitgeschakeld hierdoor was de wedstrijd om des keizersbaard.

Nunspeet was op eigen veld heer en meester, dit resulteerde in drie doelpunten in de eerste helft. Spits Emiel Goud zorgde met een loepzuivere hattrick voor de doelpunten. Kort voor rust deed Fc Jeugd wat terug, 3-1. Na rust liep Nunspeet door doelpunten van Karim Mulder en Peter Huijgen eenvoudig uit naar een 5-1 overwinning.

Aanstaande zaterdag begint Nunspeet de competitie met een uitwedstrijd tegen DOS ’37, in Vriezenveen wordt om 14:45 uur afgetrapt.

Opstelling Nunspeet:
Jardi Niebeek, Enes Keklikoglu, Andrew Galea [46e min. Alexander Sijtsma], Lars Polinder, Gieljan Tissingh, Dominque vd Grift [46e min. Patrick Pluim], Lars ten Dolle [46e min. Karim Mulder], Lucas Pelgrum, Jonathan van t Hof, Emiel Goud [46e min. Peter Huijgen] en Frank Boers [64e min. Marco de Vries]

Doelpuntenmaker:
6e min.   1-0 Emiel Goud