Uitreiking 1e presentatiegids seizoen 2020-2021 aan Businessclubsponsor Grafisch Bedrijf Bokhorst Nunspeet.

Voorafgaande aan de wedstrijd vv Nunspeet – vv Bennekom, op zaterdag 26 september jl., werd in het Businesshome van de vv Nunspeet (Coronaproef) weer de 1Presentatiegids van het nieuwe seizoen 2020-2021 uitgereikt.

Algemeen bestuurslid Henk Makkink overhandigde deze aan Businessclubsponsor Dries Huisman van Grafisch Bedrijf Bokhorst uit Nunspeet. Hij kreeg tevens een boeket overhandigd.

Betty Wieteler bedankte de samenstellers van deze gids met een presentje, te weten: Dick Baas, Niels Boersema (de meeste foto’s waren van zijn hand), Arno Boersema, Kees Keizer, Erik de Weerd, Herman Hofman, Henk Makkink, Bertrik Smit, Melvin Westerink en Fred Hup.

De opmaak is gedaan door Bertrik Smit en Melvin Westerink van Multicopy uit Harderwijk en Grafischbedrijf Bokhorst zorgde weer met mijn medewerkers voor het drukken van de Presentatiegids.

Ook werd de 5 jarige Emma Mulder in het zonnetje gezet, die samen met Peter Huijgen op de voorpagina staat afgebeeld. Ook zij kreeg een kadootje.

Al met al is het weer een prachtige 40 bladzijden tellende gids geworden met o.a.  aandacht voor: vrijwilliger Gerrit Juffer, in memoriam Erelid Theo van Nieuwenhuize, interview oud spelers Karel van der Woude en Jannes Dekker, vrijwilligers achter geluid beeld, foto’s en geluid.

De Presentatiegidsen zijn op te halen in de kantine en ontvangstkamer en bij de businessleden en sponsoren zal een exemplaar bezorgd worden of per post ontvangen. Binnenkort zal er ook een digitaal exemplaar op de website geplaatst worden.

Betty Wieteler-Bruijnes
secretaris businessclub vv Nunspeet