Nieuw businesslid Spil uit Nunspeet tekent twee contracten bij de vv Nunspeet.

Woensdag 29 oktober jl werd in de ontvangstkamer van de vv Nunspeet Werner Pluim van SPIL welkom geheten als nieuw businesslid en tekende hij samen met SSVN secretaris Betty Wieteler een 2 sterren contract voor 1 jaar.

Werner is geen onbekende, vanaf de voetbalschool tot het 1e heeft hij zelf gevoetbald bij de vv Nunspeet, tevens is hij als trainer van diverse teams actief geweest. Met als afsluiting het kampioenschap en de promotie naar de Reserve Hoofdklasse met de 2e selectie van vv Nunspeet.

Ook werd er een 1 jarig contract getekend met de vv Nunspeet, vertegenwoordigd door bestuurslid Henk Makkink. Werner gaat o.a. de begeleiding doen van Walking Football en fysieke test van leden Walking Football. Daarnaast het organiseren van Event om geld te genereren voor vv Nunspeet.

Al met al een mooie combinatie en wij zijn blij, dat in deze Corona tijd toch nog bedrijven businesslid worden en hun diensten beschikbaar stellen aan de vv Nunspeet.

Wij wensen Werner met zijn bedrijf SPIL veel succes toe voor de toekomst.

Namens bestuur businessclub SSVN, namens bestuur vv Nunspeet,

Betty Wieteler,          Henk Makkink,